sobota 29. prosince 2012

29.12...Nikolka

Od rána mám tíseň ,nemusím koukat ani na hodiny a přesně poznám okamžik,kdy před třemi lety zemřela.
Připadá mi to nedávno,a přesto se toho již tolik událo ,co neví.

Máme v plánu jet k Haničce.Nutné rozsvícení na hřbitově.Míšu přivezl Péťa,byli tak moc hodní,že sehnali "lampion štěstí".K Hance jedeme i s maminkou.Máme v plánu se jít projít k řece.Pak holky připraví lampion,každý napíšeme Nikolce,co bychom jí chtěli říci. Vzpomínáme na to ,co bylo.

Kryštůfek zcela bezprostředně volá k nebi,ať Nikča chytá,že jí posíláme lampion a už letí.
Snad to opravdu ví......

Maminka koupila Nikolce krásnou zimní kytku.

4 komentáře:

  1. Také na Nikolku vzpomínáme.
    Přejeme jen to dobré do dalšího roku a moc vás všechny zdravíme.
    Daniela s rodinou

    OdpovědětVymazat
  2. Já věřím tomu, že Vás Nikolka všechny sleduje a přesně ví, co se u Vás děje... I já vzpomínám. Nechce se mi věřit, že to jsou již 3 roky...

    OdpovědětVymazat
  3. "Lampionem štěstí" krásný nápad..věřím, že doletí tam kam má.

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínám am yslím na vás, marci

    OdpovědětVymazat