sobota 9. března 2013

3.3..barování

Po téměř dvou-leté přestávce nás vzali w na milost a ja-li se nás "kulturnit".
Nejprve lekce léčby dutin.....
  
Následovala lekce o položení světových stran, a správném složení Bombardina :)
Wlkova úžasná večere....,aneb lekce!Jak to má vypadat v pořádném hotelu"

 Barování bylo krásné,strašně tam letí čas.Sledovala jsem profíky při práci...Aranelka fotila,Wlčice natáčela a já...já se jen bavila.
No a ráno? Slunce vyšlo na východě a nás čekala super snídaně....
Tak tohle bych si nechala líbit i častěji :)
My pak ještě něco zařizovali v centru a já se kochala starou Prahou.

Na spodním obrázku je vidět Slávek jak si užívá volna a neustále telefonuje.

2 komentáře:

  1. Aranel fotila až ohrožovala okolí :o)
    tak jsem tě konečně objevila, to je dost...moc vás zdravím a těším se na příští kulturnění

    OdpovědětVymazat
  2. doufám, že se nám podaří nalákat vás do PHY dřív jak za 2roky! :-) A příště kompas a modafen s sebou!! :-)))

    OdpovědětVymazat