pátek 12. července 2013

2.7...odjezd -odlet -směr Kypr

Letošní dovolená opravdu nebyla plánovaná.Úplnou náhodou jsem si na FB všimla upoutávky na hotel Acapulco resort na severním Kypru. A bylo. Večer volal Slávkův spolužák z VŠ,jen tak mezi řečí padla zmínka o dovolené .A bylo.
Celkově naše skupina čítala 13persons.
Odlet byl v podvečer. Let trval 5 hodin....3h do Turecka ,tam 40minut čekačka ,a pak 1h na Kypr. S infantíkem super vzrůšo. Náhoda tomu chtěla,že slečna u přepážky v Praze dala Tadeáškovi samostatné sedadlo, mlčela jsem a přijala to s povděkem. Procházení kontrolami bylo také zajímavé,byli jsme celkem hlučná a nesourodá skupina ...pět dětí ve věku 2-16 let,čtyři dospělí a čtyři důchodci. Asi jsme působili podezdřele,protože nás všechny i Tedího zuli a prohlíželi více než důkladně.(na Kypru jsem zjistila,že mám v kabelce u dokladů pilníček 20cm velký,nechápu,a že prošel). Pravdou je ,že jsme byli rozjaření z očekávání a tím pádem asi i hlučnější. Letadlo čekalo už jen na nás.
Na hotel 30 minut, bylo už po jedné v noci.Přednostní ubytování rodin s dětmi,pro ostatní občerstvení v jídelně...plus pro resort.
Pokoj byl moc pěkný. Sice jsme ho nemohli najít,protože jsme špatně přečetli číslo- místo 2177 jsme četli 2/77. Další zrada ,druhé patro je vlastně první (počítají i přízemí), způsobila,že mě zase nemohl najít Slávek s kufry :) Nakonec i postýlka byla, díky mé "brilantní aj".

 Tadeášek hned ráno objevil pod balkonem kočku s koťaty, nosil jim z jídelny jídlo.



1 komentář:

  1. To jste Marci borci ! a děti si evidentně let užívali, předpokládám, že tě Slávek i s kuframa našel :o)))

    OdpovědětVymazat