neděle 13. října 2013

znovu od začátku

Od září jsem nastoupila do práce...,Kryštůfek do první třídy a Tadeášek se mnou do miniškoličky.
Můj život se zase posunul kousíček někam jinam.
Psaní blogu mě velmi pomáhalo ,když mi bylo nejhůře. V současnosti nemám co psát....NAŠTĚSTÍ.

Děti-kluci jsou  v rámci možností zdraví ,Míša znovu šťastně zaláskovaná. Já mám plno aktivit jako normální po40-tce ženská, chodím stále na AJ, zpívat, cvičit, s klukama na tréninky.
Psala bych o práci, ta mě nyní naplňuje nejvíce, ale protože je blog veřejný.....nesmím.
ČTE mě stále hodně lidí..
Děkuji Vám za zájem

Díky za virtuální svět internetu,umí i pomáhat...
 Zase někdy se loučí náš kocourek Čiko...

 Já....


A naše nejmenší štěstí Tedík....

6 komentářů:

  1. Zdravím normální 40 letou ženskou :p))) která chodí sem i tam.. připomínám, že se rok s rokem sešel a setkání v Praze bude opět ...nejspíš na stejném místě tj. v HočoPočeo restaurant Mondi...24.11.13 od 14 hod

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,to je fofr...ten rok myslím.Omlouvám se,ale nevím jestli přijedu...Díky za pochvalu...

      Vymazat
  2. Marcelo, hrozně ti to sluší a kdo by ti hádal 40, to teda nevím. A je moc dobře, že se posouváš a všechno funguje. Moc ti to přeju .

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, dámy, živá je ještě hezčí a se zvukem! :-)

    OdpovědětVymazat